Strona główna Ogólne Wysyłka zgłoszeń do regat

Wysyłka zgłoszeń do regat

Ostatnia aktualizacja Apr 05, 2024

Każdy użytkownik platformy Upwind24, w tym użytkownicy niezarejestrowani, mogą wysłać zgłoszenie do regat z otwartymi zgłoszeniami.

Aby zgłosić się do regat, znajdź interesujące Cię regaty na liście nadchodzących regat i przejdź do wybranej strony regat.

Na górze strony regat, przy nazwie regat, kliknij w przycisk "Wyślij zgłoszenie" (jeśli przycisk nie jest widoczny oznacza to, że zgłoszenia są aktualnie zamknięte). Zostaniesz przekierowany do formularza zgłoszeniowego.

Uzupełnij wszystkie wymagane pola (oznaczone czerwoną gwiazdką). Po wyborze klasy z listy dostępnych klas, wpisowe do regat wraz z informacjami zostanie automatycznie uzupełnione. Pamiętaj aby w polu "Numer na żaglu" pominąć litery narodowości, ponieważ są one wprowadzone w poprzedzającym polu formularza.

Ostatnim polem formularza jest adres e-mail, na który otrzymasz potwierdzenie wysłanego zgłoszenia. Jeśli w przyszłości nie chcesz ponownie wypełniać wszystkich pól formularza, zaznacz "Utwórz nowe konto" oraz podaj dwukrotnie hasło, którym będziesz logować się do swojego nowego konta na platformie Upwind24. Rejestracja nowego konta jest w pełni darmowa!

Posiadając konto na platformie, Twoje dane zostaną zapisane na koncie i przy kolejnych zgłoszeniach cały formularz zgłoszeniowy zostanie automatycznie uzupełniony, a Ty będziesz mieć możliwość naniesienia ewentualnych zmian w formularzu (jeśli np. startujesz pod nowym numerem na żaglu). Wgląd i edycja zapisanych danych jest zawsze możliwa po zalogowaniu na swoje konto.

Po pomyślnym wysłaniu zgłoszenia, na wcześniej podany adres e-mail otrzymasz wiadomość z potwierdzeniem oraz wypełniony druk zgłoszeniowy, który możesz (ale w większości przypadków nie musisz) zabrać ze sobą na miejsce regat.